Hartelijk dank...

... aan allen die deze dag mogelijk gemaakt hebben !

Het bestuur van de Oranjevereniging Geldermalsen wenst alle leden, donateurs, adverteerders en
sponsors een feestelijke Koningsdag.
Tot slot roepen wij alle dorpsgenoten op om lid te blijven of te worden van onze Oranjevereniging, zodat wij volgend jaar weer, als vanouds, met elkaar een mooie Koningsdag kunnen vieren.

Het bestuur van de Oranjevereniging Geldermalsen.

Wordt u ook lid van de Oranjevereniging Geldermalsen?
Tot slot roepen wij alle dorpsgenoten op om lid te blijven of te worden van onze Oranjevereniging, zodat wij er ieder jaar met elkaar weer iets moois van kunnen maken.

Doet u volgend jaar met ons mee?
Dit kan alleen als er voldoende dorpsgenoten lid zijn van onze Oranjevereniging. Ieder jaar is ons bestuur, bestaande uit 8 actieve vrijwilligers, zeer druk met de organisatie van deze dag. Het bestuur realiseert zich dat een aanvulling zeer welkom is.

Het bestuur wordt ieder jaar bijgestaan door veel enthousiaste vrijwilligers die deze dag tot een succes maken. Steeds proberen we een programma te bedenken dat jong en oud aanspreekt.

Wij roepen u daarom op om eens na te denken of een dergelijke (winter-functie) u aanspreekt. Inlichtingen over de aard der werkzaamheden kunt u altijd vragen op 0345-652054.