Word ook lid voor maar € 6,- per jaar!

Kunnen we volgend jaar (weer) Koningsdag vieren met elkaar?

Als vereniging kampen ook wij met een te kort aan vrijwilligers, die de dag uitvoerbaar maken en handen uit de mouwen steken en een paar uurtjes willen meehelpen, bijvoorbeeld bij de kinderspelen in het plantsoen.

Koningsdag organiseren kan alleen als er voldoende dorpsgenoten lid zijn van onze Oranjevereniging.

Ieder jaar is ons bestuur, bestaande uit acht actieve vrijwilligers, zeer druk met de organisatie van deze dag. Het bestuur realiseert zich dat een aanvulling zeer welkom is. Wij roepen u daarom op om eens na te denken of een dergelijke (winter-)functie u aanspreekt.
Inlichtingen over de aard der werkzaamheden kunt u altijd vragen bij Han van Schaik, 0345-652054.

U kunt nu ook via onze site uw lidmaatschap betalen.

Doen uw (buur)kinderen ook mee met de spelletjes?
Velen van u komen deze dag op de markt meegenieten van alle dingen die georganiseerd zijn, maar lang niet iedereen is lid van de Oranjevereniging. Het kind bij de spelletjes krijgt een spelronde aangeboden, een pakje drinken en aan attentie mee naar huis. De gemeente West Betuwe geeft ins geen subsidie en een lidmaatschap kost maar € 6,– per jaar. Dus voor nog geen 12 cent per week kunt u de Oranjevereniging steunen en zorgt u er samen met ons voor dat wij deze dag mogelijk kunnen maken.

Wist u dat…
- de Oranjevereniging geen subsidie of gemeentelijke bijdrage ontvangt?
  Alle kosten worden dus betaald door de jaarlijkse bijdrage van de leden en de sponsoren.
- Geldermalsen ruim 4.400 woningen telt, terwijl er maar 703 gezinnen lid zijn van de Oranjevereniging?
- als álle bewoners (huishoudens) van Geldermalsen lid zouden zijn van onze Oranjevereniging wij ruim € 20.000,–
  méér te besteden hebben om Koningsdag tot een nóg groter succes te maken!
  (en het kost u maar € 6,– per jaar…)

Voordelen
Het lidmaatschap van onze Oranjevereniging biedt u op de dag zelf ook voordelen. Op vertoon van uw lidmaatschapskaart kunnen uw kinderen gratis deelnemen aan diverse activiteiten, zoals schminken en ballon oplaten. Niet-leden betalen € 2,50 per activiteit. Voor alle leden staat (voor 2 personen) de koffie, thee of limonade klaar bij de Oranjekraam op de braderie.

Lid worden is heel eenvoudig!
Kom op Koningsdag naar de Oranjekraam of bij de prijzenkramen van de kinderspelen. Uw contributie (€ 6,-) kunt u dan contant voldoen, zodat u meteen een lidmaatschapskaart ontvangt en ook direct kunt profiteren van de voordelen van het lidmaatschap (zie boven).

U kunt nu ook via onze site uw lidmaatschap betalen.