Ochtendprogramma

Wat

Plaats

10.00

Opening met openingswoord van Burgermeester.
De vlag wordt gehesen door Scoutinggroep Graaf van Gelre.

De aubade wordt gespeeld door Het orkest Just-M! uit Meteren en gezongen met publiek en de groepen De Bevers, Welpen en Scouts.

10.00- 12.00

Ochtendconcert Just-M

Hele ochtend

Diverse attracties en demonstraties

Diverse plaatsen

10.00 - 13.00

Pony rijden , Hartenhoeve

10.00 - 16.00

Draaimolen voor de allerkleinsten en gezellige draaimolen waarin jong en heel jong zich prima zullen vermaken.

10.00 - 17.00

Suikerspin-kraam

10.15 - 11.30

Ochtendconcert Prinses Marijke (met tussendoor een pauze)

In het Plantsoen

De gehele dag

Leden van de Toneelgroep Elckerlyc u kunt ze overal tegenkomen op het feestterrein!

10.10 -12.45

Kinderspelen, Groep 1 t/m 8

10.10

Leden werfactie met schminken. Het schminken vindt plaats in de kar van de winkeliersvereniging. Zij hebben deze beschikbaar gesteld voor deze Koningsdag.

In het plantsoen

Scouting groep Graaf van Gelre biedt de gehele dag haar diensten aan bij de uitvoering van dit festijn. Op de Markt kunt u met de leden van de scouting groep in gesprek. Zij stellen zich op in de buurt van de Oranjekraam.

U vindt daar ook meer vertegenwoordigers van onder andere de Dorpsraad Geldermalsen en SchuldHulpMaatje.

16.00

Team Uil Topia verzorgt een super spannende, leuke en educatieve vliegdemonstratie in het plantsoen van Geldermalsen. Om 16.00 uur vliegen verschillende uilen en roofvogels u om de oren en wordt er een informatieve presentatie gegeven over deze bijzondere dieren.

Plantsoen