POP & ROCK koor

Net even anders. Pop & Rock koor Geldermalsen zingt alles van een swingende evergreen tot een pittige rocksong en van een vrolijke up-tempo Top 40 hit tot een prachtige ballad.

Dit jonge koor is in mei 2023 opgericht en intussen is er een flink afwisselend repertoire opgebouwd.
Ze vinden een combinatie van goed maar ook gezellig heel belangrijk. De koorleden leren de nummers door te oefenen met ingezongen MP'3. En iedereen is welkom. Geen audities of stemtesten! Karen Peterson maakt de unieke arrangementen en het koor staat onder leiding van Martine Verberne.
Meer informatie is te lezen op de website: www.poprockkoor.nl

Ook eens meezingen?
Pop en rockkoor Geldermalsen repeteert op donderdagavond tussen 20:00 en 22:00 in ‘De pluk’.
Een avond meedoen en sfeer proeven kan altijd, stuur daarvoor een e-mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of meld je aan voor één van de informatie-avonden.