Muziekvereniging Meteren: voor feestjes en gezelligheid!

Heeft u zin in een feestje? Of wilt u zelf een (groot) feest organiseren en bent u op zoek naar een

spetterend coverorkest dat een avondvullend muzikaal programma kan verzorgen? Dan bent u bij
Coverorkest Just-M! uit Meteren helemaal aan het goede adres.

Scouting Graaf van Gelre Geldermalsen

scoutingScouting Graaf van Gelre is een zeer actieve scoutinggroep in Geldermalsen. Jongens en meisjes vanaf 5 jaar kunnen lid worden van Scouting Graaf van Gelre.

C.K.V. Animo - de leukste en gezelligste korfbalvereniging in de regio!

logo animoHet verleden van christelijke korfbalvereniging Animo gaat al ruim 70 jaar terug. Sinds de oprichting op 24 mei 1948 is Animo een begrip in Geldermalsen en omgeving. Vele mensen kennen Animo en dragen de vereniging een warm hart toe.

Muziekvereniging Prines Marijke

Prinses Marijke is een muziekvereniging met ongeveer 45 spelende leden, van jong tot oud, van zeer ervaren muzikanten tot beginnende spelers.

Ponyrijden met de HartenHoeve voor het goede doel!

logo hartenhoeveToen wij onze paarden en pony’s vertelden dat dit jaar koningsdag wél doorgaat, stonden ze te hinniken van enthousiasme! Koningsdag is altijd de leukste dag van het jaar. Met rood-wit-blauw en oranje zullen ze dus dit jaar weer vrolijk kinderen een rondje mee laten rijden op hun rug. We zien je dus graag tijdens de koningsmarkt in Geldermalsen!

De PARTYBEUKERS

De feestsensatie van ons land: DE PARTYBEUKERS. Dit geweldige DUO welke allebei al jaren veel ervaring heeft opgedaan in het feestcircuit en al vele feesten opgeleukt, heeft een aantal jaren geleden besloten om samen als zingend DUO verder te gaan.

Bigband Sweet Blossom Orchestra

Sweet Blossom Orchestra staat sinds medio vorig jaar onder leiding van een nieuwe muzikale leider in de persoon van Marcel Streef. Ook is een gedeelte van de muzikanten vernieuwd en is zangeres Anita Simons weer terug.

Platform Geldermalsen Samen Centraal

logo geldermalsen centraal2Wij zijn leden van verenigingen, buurtverenigingen, sportverenigingen, speeltuinen, jeugd, kerk, inwonersorganisaties, andere samenwerkingsvormen en uiteraard de Oranje Vereniging. Wij noemen onszelf PLATFORM GELDERMALSEN SAMEN CENTRAAL.

ViaVirtu

viavirtuHet is inmiddels al meer dan een jaar geleden dat de lockdown is ingegaan en heel Nederland genoodzaakt werd om online te winkelen.

Stichting Help Elkaar

logo-stichting-help-elkaar-small-300x217.44c472Stichting Help Elkaar biedt in de gemeente West Betuwe en omstreken diegenen die door (financiële) tegenslag rond de armoedegrens leven (minima, ZZP’ers, statushouders, AOW’ers, etc.) een laagdrempelige mogelijkheid tot sociaal contact, activiteiten, alsmede hulp in de eerste levensbehoeften

Stichting Dierenweide het Hertenkamp

dierenweideStichting Dierenweide het Hertenkamp beheert een mooie groenzone in het midden van Geldermalsen waar herten, schapen en kippen op staan. Het Hertenkamp bestaat al tientallen jaren en is een geliefde plek om naar toe te wandelen, een rustmomentje te pakken en om de dieren een gezond hapje te brengen.

Integreren doe je samen!

intergreren logoIntegreren doe je samen bestaat sinds 2016. Wij willen vluchtelingen die in West Betuwe komen wonen een warm welkom bieden en ze met anderen in contact brengen.

GO!Wheels: rijden met een reden

gowheels-logo2Wij blijven rijden met een reden!
Al meer dan 10 jaar organiseren vrijwilligers van JCI, Rotaract, twee Rotary Clubs en de Lions Club het auto-evenement GO!Wheels.

Mike Hofstede

Mike Hofstede is een zanger en entertainer welke op 19 juni 1989 is geboren in Utrecht. Al een aantal jaren is Mike bezig met het zingen van het Nederlandstalige lied , dit zit hem dan ook in het bloed. Zijn repertoire ligt hoofdzakelijk bij het Hollandse lied.

JWK SOUND & LIGHT

Nieuw dit jaar zijn de mannen van JWK Sound & Light welke de muzikale omlijsting zal verzorgen tijdens koningsdag 2022 in Geldermalsen. JWK is in de regio inmiddels een bekende naam en staat voor Jan-Willem en Koen.