Contributie/lidmaatschap

Kunnen we volgend jaar (weer) Koningsdag vieren met elkaar?
Het bestuur wordt ieder jaar bijgestaan door veel enthousiaste vrijwilligers die deze dag weer tot een succes maken. Steeds proberen we een programma te bedenken dat jong en oud aanspreekt. Naast dat er veel tijd in zit, kost zo’n dag ook veel geld.

Uw contributie betalen of lid worden is nu heel eenvoudig!

Als u zich in 2023 "opnieuw" heeft aangemeld met uw e-mailadres dan heeft u dit jaar een e-mail ontvangen met een verzoek tot betalen. Mocht u uw e-mailadres in 2023 nog niet hebben doorgegeven, of bent u nog geen lid, dan verzoeken wij u om het onderstaande te lezen.

"Opnieuw" lid worden

Indien u zich in 2023 heeft ingeschreven met opgave van uw mailadres ontvangt u van ons in 2024 een verzoek om uw jaarlijkse donatie te voldoen. U hoeft zich dan niet opnieuw in te schrijven.

Na de aanvang van de corona uitbraak heeft de Oranjevereniging Geldermalsen uitdagingen met het ophalen van de contributie. Voor 2020 liepen er altijd een aantal jongelui die de contributie huis aan huis ophaalden. Dat verliep als volgt, nadat zij drie maal vergeefs aanbelden lieten zij een brief achter in de bus met het verzoek om de contributie per bank over te maken. Deze manier van contributie ophalen in contanten verliep prima maar is helaas achterhaald.

Wij verzoeken u daarom om u opnieuw in te schrijven als donateur of lid (vrijwilliger of sponsor mag ook) door een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  met de volgende gegevens:

• Voorletter(s)
  • Achternaam
  • Straat + Huisnummer
  • Postcode + Woonplaats
  • E-mailadres

In 2024 is de jaarlijkse bijdrage minimaal € 7.50, meer mag zeker en is erg welkom.

U ontvangt van ons hierna zo spoedig mogelijk een e-mail met een verzoek tot betalen met uw bijbehorende lidmaatschapsnummer.

Bij voorbaat dank!

Wilt u lid worden?
Wij willen u vragen om een e-mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. met de volgende gegevens:

• Voorletter(s)
  • Achternaam